Wednesday 29 November 2017

Strategie forex bez użycia wskaźników


Strategia Forex bez wskaźników Autor: Adrian Friggieri Niedawno otrzymałem od mojego przyjaciela artykuł o handlu z zyskiem bez użycia wskaźników, strategii Forex lub narzędzi. Natychmiast pomyślałem, że to jest wielka szatańska sprawa i zmarnowałabym ten czas z tym ogromnym raportem i nie miałem zamiaru go przeczytać. Dopiero, dopóki moja ciekawość nie zadawała sobie sprawy, czy to jest możliwe. Więc postanowiłem dać temu peep i spróbować zrozumieć, czy może to mieć sens. Wskaźniki Forex Muszę powiedzieć, zacząłem czytać już myśląc, że nie jest to możliwe i że nie używając wskaźników jest jak próba prowadzenia samochodu bez kierownicy. Nieważne, zacząłem czytać i dowiedziałem się, że można handlować przy użyciu punktów wsparcia i oporu jako jedynej strategii Forex w celu identyfikacji wpisów handlowych i wyjść. Jestem tu trochę zdziwiony. Teraz nadal czytam ten raport, ponieważ jest to gruba część do czytania, ale to mnie jeszcze wprowadziło do tematu i podzielę się z Tobą rezultatami tej niesamowitej rzeczy, kiedy to zrobię. Zanim opublikuje się jakieś informacje, spróbuję trochę tej strategii na forex, aby sprawdzić, czy jest to możliwe i wykonalne, aby uniknąć kłopotów dla ludzi, którzy tam czytają i śledzą moje posty. Więc zachowaj bardzo otwarte spojrzenie na moje stanowiska, aby uzyskać dalsze informacje na temat tego gorącego tematu Wsparcie i opór Dotychczasowe odkrycia były interesujące z punktu widzenia zasady, podobnie jak fakty. Pozwólcie, że to ci trochę wytłumaczę, abyś ze mną na to poradził. Jeśli otworzysz dowolny wykres, możesz natychmiast zlokalizować punkty wsparcia i oporu, a oczywiście z odpowiednią cierpliwością możesz spróbować wykorzystać te punkty i używać ich jako sygnałów wejścia i wyjścia w strategii Forex. Do tej pory jest w porządku, a zasada jest w porządku. Teraz, jak to możliwe, może być możliwe długoterminowe pomyślne strategie handlu walutowego Czy jest możliwe Czy kiedykolwiek używałeś SampR jako punktu wejścia lub wyjścia Jeśli się skontaktowałeś i porozmawiaj o tej strategii. Oświadczenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z uzależnienia od informacji zawartych w niniejszej witrynie internetowej, w tym wiadomości rynkowych, analizy, sygnałów handlowych oraz recenzji brokerów Forex. Dane zawarte w tej witrynie internetowej niekoniecznie są w czasie rzeczywistym i nie są dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią zaleceń firmy DailyForex ani jej pracowników. Handel walutami na marżach pociąga za sobą wysokie ryzyko i nie nadaje się dla wszystkich inwestorów. Ponieważ straty w produktach dźwigniowych mogą przekraczać początkowy depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o handlu Forex lub jakimkolwiek innym instrumencie finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Pracujemy ciężko, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich pośredników, które sprawdzamy. Aby zapewnić Państwu bezpłatną usługę, otrzymujemy opłaty reklamowe od pośredników, w tym niektóre z wymienionych w rankingach i na tej stronie. Chociaż staramy się, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do bezpośredniej weryfikacji naszych danych z brokerem. Oświadczenie o ryzyku: DailyForex nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z uzależnienia od informacji zawartych w niniejszej witrynie internetowej, w tym wiadomości rynkowych, analizy, sygnałów handlowych oraz recenzji brokerów Forex. Dane zawarte w tej witrynie internetowej niekoniecznie są w czasie rzeczywistym i nie są dokładne, a analizy są opiniami autora i nie stanowią zaleceń firmy DailyForex ani jej pracowników. Handel walutami na marżach pociąga za sobą wysokie ryzyko i nie nadaje się dla wszystkich inwestorów. Ponieważ straty w produktach dźwigniowych mogą przekraczać początkowy depozyty, a kapitał jest zagrożony. Przed podjęciem decyzji o handlu Forex lub jakimkolwiek innym instrumencie finansowym należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko. Pracujemy ciężko, aby zaoferować cenne informacje na temat wszystkich pośredników, które sprawdzamy. Aby zapewnić Państwu bezpłatną usługę, otrzymujemy opłaty reklamowe od pośredników, w tym niektóre z wymienionych w rankingach i na tej stronie. Chociaż staramy się, aby wszystkie nasze dane były aktualne, zachęcamy do zweryfikowania naszych informacji bezpośrednio z brokerem. Jak handlować bez jakichkolwiek wskaźników W dzisiejszym forex faq, będę dyskutować z wami bardzo interesujące pytanie jednego z naszych kolegów handlowych. Poniżej znajduje się pytanie: Czy możesz mi pokazać, jak wymieniać wykresy za pomocą akcji cenowej. To bez użycia wskaźników, takich jak MA, macd, Rsi, stochs itp. Bardzo by to docenić. W rzeczywistości przyszedłem na książkę, która uczy ludzi, jak handel forex bez wskaźnika, który jest po prostu za pomocą akcji cenowej. Ponieważ większość wskaźników jest w tyle, istnieje kilka przedsiębiorców, którzy wolą handlować bez wskaźnika na swoich wykresach. Niektórzy z was mogą się zastanawiać, jak to możliwe Niektórzy z was tracą już nawet przy pomocy wskaźników i będą gorzej, gdyby z nimi handlować. Zanim przejdę do szczegółów tego pytania, chcę ci wyjaśnić, jakie jest działanie cenowe. Działanie cenowe oznacza świecznik, który widać na naszej liście. Jedną dobrą rzeczą w działaniu cenowym jest to, że jest wiodącym wskaźnikiem. Z działaniami cenowymi jesteśmy w stanie stwierdzić, czy rynek się odwraca, czy nie. Na przykład możemy obserwować odwrócenie wzorów świecowych, takich jak głowa i ramię, podwójne wierzchołki itp. Możemy śledzić flagę lub trójkąt w handlu kontynuacją trendu, ponieważ wzorce te są wzorami świecowymi. Oprócz tych wzorców świecowych, które prowadzą w naturze, możemy również zidentyfikować główne obszary wsparcia i oporu, w których rynek może mieć jakąś reakcję. Jeśli handlujesz bez wskaźnika, możesz skorzystać ze wsparcia lub oporu jako miejsc wejścia lub wyjścia z pozycji handlowej. Osobiście prowadzę transakcje z ceną, a także wskaźniki i dlatego nie jestem w stanie dostarczyć Ci więcej informacji na temat handlu bez żadnych wskaźników. Jeśli jesteś zainteresowany, aby dowiedzieć się więcej o handlu bez wskaźników, możesz spojrzeć na tę książkę 8220trading w buff8221. Ta książka jest również rekomendowana przez naszych subskrybentów biuletynu, ponieważ uczy cię dużo na temat czytania i interpretowania rynku. Ten kurs nie mówi o wzorach świecowych w ogóle, jest to wyjątkowy sposób na czytanie rynku, co może znacznie poprawić Twoje doświadczenie handlowe. Czy istnieje strategia forex bez wskaźników Szczegóły Opublikowano: 30 października 2017 Wpisany przez Jeremy Stanley Kategoria: Strategie handlu Hits : 3438 Wśród nieskończonej różnorodności różnych systemów obrotu i wskaźników na rynku walutowym zwyczajny przedsiębiorca jest łatwy do zgubienia. Metody oszacowania ruchów cen stały się popularne i odgrywały ważną rolę w podejmowaniu decyzji handlowych. Wykorzystanie wskaźników ma swoje wady i zalety. Ale w tym artykule mówimy o handlu, które nie wymaga użycia żadnych dodatkowych narzędzi analitycznych. Strategia Forex bez wskaźników może opierać się zarówno na wizualnych sygnałach graficznych, jak i być całkowicie zamocowana tylko na zarządzaniu pieniędzmi. Takie strategie są popularne wśród różnych typów handlowców. Fani strategii forex bez wskaźników wolą polegać bezpośrednio na dynamice cen, a nie na późnych danychach z oscylatorów i togi. Najczęstsze metody - strategia śródroczna, system Martingale, fale Elliotta, fale Wolf, skalpowanie, zmienność obrotu. Strategia śródroczna może stanowić zbiór określonych reguł (poziomy otwartych pozycji, zabezpieczające zapisy), które opierają się na aktualnej cenie rynkowej. System Martingale polega zazwyczaj na pracy z poziomami wsparcia i oporu na płaszczu i dość agresywnej wielkości taktyki. Fala Elliot, być może najbardziej złożona wizualna metoda handlu. Jej opiera się na postulatach behawioralnej tendencji tłumów. Autor teorii Elliot Wave stwierdza, że ​​każdy cykl rynkowy - zawiera szereg kroków powtarzanych w kółko, niezależnie od ram czasowych. Tak więc strategia forex bez wskaźników - jest godną alternatywą dla nowoczesnych metod opartych na narzędziach matematycznych i częściowej lub pełnej automatyzacji. Poniżej przyjrzymy się przykładowi prostej strategii - przełomowej zmienności. Opis strategii opartej na zmienności wahań. Transakcja na danej metodzie jest bardzo prosta. Aby to zrobić, musimy znaleźć wykresy instrumentów handlowych to pewne sytuacje, w których cena konsoliduje się w pewnym zakresie z wyraźnie określonymi granicami. Statystycznie rynki są w większości około 80. I tylko 20 czasu przebywania w trybie (tendencji). Dlatego musimy poczekać na początek ruchu trendu i wejść w jego kierunku. Sygnał, aby przejść długą przerwę, to górna granica przedziału cen, potwierdzona przez objętość. Sygnał do sprzęgnięcia krótkiej pozycji, odpowiednio, przebije się na dole zakresu cen. Podobnie jak inna strategia forex bez wskaźników, metoda breakout breakout ma ścisłe zasady wyjścia. Odpowiednie zlecenia zatrzymania ochronnego umieszczone w zasięgu, w przybliżeniu w połowie - bo, jeśli prawdziwy przełom, cena prawie nigdy nie jest powracana do tego poziomu. Zdolność do opłacalności tych transakcji może wynosić średnio 1 do 3. Oczywiście, podobnie jak inne podejście handlowe w strategii breakout breakability ma swoje wady. Przede wszystkim jest to fałszywe przełamanie zasięgu. Prowadzi to do serii utraty transakcji. Niektórzy handlowcy używają jednocześnie kilku podejść. Na przykład przy użyciu systemu oscylatorów lub wskaźnika pędu do filtrowania niepożądanych sygnałów. Ta zintegrowana kampania może znacząco zwiększyć rentowność strategii forex bez wskaźników. Wybór metody przedsiębiorcy musi opierać się na modelu logicznym i intuicyjnym. Jest to klucz do stabilnego stanu psychicznego i efektywności handlowej. Źródło: DewinforexOver 1 milion handlowców obejrzeli moje filmy z bloga, które pochodzą z płacenia tylko za politykę miesięcznych zysków Dziękuję za odwiedzenie mojego wskaźnika forex i strony strategicznej Cieszę się z tego, że podzielam się z Tobą częścią mojej podróży i wszystkiego, co I8217 dowiedziałem się do tej pory o obrocie walutowym. Trochę o mnie. Cześć, I8217m Kelvin i jestem osobą za wszystkie artykuły handlowe z forex dostępne w moim blogu Jestem obecnie pełnoetatową firmą zajmującą się obrotem pieniądza, co miesiąc każdego miesiąca w domu. Chociaż rzeczy są na miejscu, to nie zaczęło się tak gładko. W rzeczywistości walczyłem z handlem od sześciu do dziewięciu miesięcy, a moje konto zostało całkowicie wymazane dwa razy z rzędu. (To było druzgocące) Na szczęście jestem bardzo upartym człowiekiem, który zawsze chce osiągnąć to, co planuję. Postanowiłem poświęcić czas i wysiłek nauczyć się liny i położyć to, czego nauczyłam się w praktyce. W końcu zacząłem robić konsekwentne dochody z handlu i na tyle wystarczy, aby pozwolić mi odejść z pracy jako inżynier procesu w międzynarodowej firmie i zostać autorem 7 książek oceny matematyki. Kiedy już zapiszesz się do mojego biuletynu, wyślę Ci materiał FLAT MACD Trading Technique oraz Podręcznik handlowy, który jest napisany przeze mnie i pokaże Ci dokładnie, w jaki sposób uda mi się osiągać konsekwentne zyski w handlu co miesiąc. Istnieje wiele kursów walutowych i usług sygnału forex na rynku, które są tworzone przez Marketers amp nie REAL Trader. Dlatego, aby dać moim studentom większą pewność w moim kursie i obsłudze. Mój kurs jest związany z 130-miesięczną regułą zwrotu kosztów, w której studenci mogą zwrócić się o zwrot 130-procentowej kwoty, jeśli dowiedzą się, że zamieszczam fałszywe transakcje wygrywające w moim miesięcznym raporcie z wynikami. Jeśli moje sprawozdanie z wyników jest prawdziwe, to zrozumiałem, dlaczego moi uczniowie nie zarabiają na podstawie strategii, które uczę. Ponadto oferuję także usługę Copier Trade Copier dla studentów z mojego kursu. To pomaga im rozwijać swoje konto, gdy uczą się handlować ode mnie. W tej usłudze oprócz zasady Pay Only For Profitable Month nie można znaleźć nigdzie indziej online. Oznacza to, że opłata będzie pobierana tylko wtedy, gdy usługa będzie Ci zarabiać pod koniec miesiąca. Poza moim kursem i moją usługą, mój blog jest pełen filmów i postów, które napisałem przez lata, aby pomóc mojemu czytelnikom stać się lepszym przedsiębiorcą. Te informacje na moim blogu czasami są nawet lepsze niż to, co dostajesz z zakupionego kursu forex.

No comments:

Post a Comment